Potenciál pro nové železniční zastávky v Praze
The potential for new railway stops in Prague
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hoblík David
Vedoucí práce
Pospíšil Jiří
Oponent práce
Konečný Martin
Studijní obor
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2016-09-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá umisťováním zastávek příměstské železnice na území Prahy. Jako příklad si bere města s dlouhodobě dobře fungujícím systémem S-Bahnu. Z těchto příkladů jsou odvozena obecná pravidla pro umisťování zastávek příměstské železnice ve městě, týkající se především závislosti vzdálenosti sousedních stanic na průměrné hustotě osídlení v okolí daného úseku. Jsou však brány v potaz i další ovlivňující faktory. Tato pravidla jsou následně aplikována pro stávající železniční tratě na území Prahy. Výsledkem práce je návrh na umístění nových a zrušení některých stávajících zastávek v Praze. The presented bachelor thesis deals with placing of suburban railway stops on the territory of the City of Prague. Cities with long well-functioning S-Bahn systems are used as models. Derived from these systems have been general rules of the placing of suburban railway stops in cities concerning first of all the dependence on the distance between two neighboring stops on the average population density in the area adjacent to the given segment of the track. Other relevant factors are taken into account. These rules were than applied to the existing railway tracks on the territory of the City of Prague. The output of the presented thesis is the proposal of the placing of new stops and canceling od the existing ones.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [237]