Zobrazit minimální záznam

Design of an UHPFRC integral bridge



dc.contributor.advisorŠafář Roman
dc.contributor.authorLášek Martin
dc.date.accessioned2016-10-17T08:22:32Z
dc.date.available2016-10-17T08:22:32Z
dc.date.issued2016-05-22
dc.identifierKOS-587864217605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65861
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu z předpjatého betonu. Most převádí lesní cestu přes dálnici D1. Most je navržen jako integrovaná konstrukce o dvou polích s rozpětím 2 x 24 m. Nosnou konstrukci v příčném řezu tvoří tři prefabrikované nosníky z materiálu UHPFRC. Stanovení zatížení, analýza konstrukce a posouzení z hlediska mezních stavů únosnosti a použitelnosti je provedeno podle platných evropských norem.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with design of a new prestessed bridge. The bridge carries a forest road over the motorway D1. The bridge is designed as an integral structure with two spans of the length of 2 x 24 m. In the cross section, the superstructure consists of three precast beams made of UHPFRC. Determination of actions, analysis of performance of the structure and its verification from the point of view of serviceability as well as ultimate limit states is made according to the current European standards.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectintegrovaný most, zatížení dopravou, materiál UHPFRC, izotropní model, ortotropní model, předpětí, interakce konstrukce - zeminacze
dc.subjectintegral bridge, traffic load, material UHPFRC, isotropic model, orthotropic model, prestressing, interaction structure - soileng
dc.titleNávrh integrovaného mostu z UHPFRCcze
dc.titleDesign of an UHPFRC integral bridgeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-30
dc.contributor.refereeMilan Komínek
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam