Prohlídka a přechodnost železničního mostu v České Lípě
The inspection and load capacity assesment of the railway bridge in Česká Lípa
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Palášthy Dominik
Supervisor
Ryjáček Pavel
Opponent
Rotter Tomáš
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíDefended
2016-06-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předložená práce se věnuje popisu technického a konstrukčního řešení hlavní nosné konstrukce ocelového železničního jednokolejné mostu s dolní mostovkou. Složený je ze dvou jednoduše uložených nýtováných nosníků, příčníků, podélníků a vodorovného podélného ztužení, které je v úrovni horních pásnic podélníků a dolních pásnic hlavních nosníků. Dále se v práci nachází popis vad a poruch, hodnocení stavebního stavu objektu, tvorba výpočtového modelu, posouzení jednotlivých prvků, jejich zatížitelnosti Z_LM71 a průchodnosti. V závěru práce je uvedeno posouzení stability polohy. This thesis deals with the description of technical and structural solution of the main support structure steel monorail railway bridge with the rail track deck. It consists of two simple embedded riveted beams, crossbeams, girder spar and horizontal longitudinal bracing, which is abreast of the girder top flanges and bottom flanges of the main beams. Further, we describe defects and failures, evaluate the building state of the object, create a analysis model to assess the individual elements and the determination of their carrying capacity Z_ LM71 and transience. Finally, we present assessing the stability of the position.
Collections
- Bakalářské práce - 11134 [539]