Hybridní pohony kolejových vozidel.
Hybrid Drives of Railway Vehicles
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hedrichová Helen
Supervisor
Morkus Josef
Opponent
Kolář Josef
Field of study
Konstruování podporované počítačemStudy program
StrojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelDefended
2016-09-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřená na hybridní pohony, konkrétně hybridní pohony v kolejových vozidlech. V první části práce je zpracovaná rešerše o současně existujících kolejových vozidlech s hybridním pohonem s popisem, jak fungují a výčet některých jejich technických specifikací. V druhé části bakalářské práce bude posouzeno, nakolik by byla vhodná záměna diesel-elektrických kolejových autobusů za hybridní kolejové autobusy, tzn. je vypočtená práce spotřebovaná za daný jízdní cyklus a výsledné hodnoty budou v závěru porovnány. This bachelor thesis focuses on hybrid powertrains, in specific on hybrid powertrains in rail vehicles. In the first part of the thesis a research about present existing rail vehicles with hybrid powertrains is processed, including their description and the enumeration of some of their technical specifications. In the second part of the bachelor thesis a judgment will be made on how much appropriate a substitution of the existing diesel-electric rail buses with hybrid rail buses would be, i.e. the work consumed in a specific driving cycle will be calculated following a comparison of the final values.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 12120 [287]