Výukový demonstrátor pro identifikaci parametrů a řízení poddajné soustavy
Educational demonstrator for parameter identification and control of flexible system
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Písek David
Supervisor
Beneš Petr
Opponent
Neusser Zdeněk
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyDefended
2016-09-07Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá návrhem a přípravou výukového demonstrátoru poddajné soustavy k ukázce nastavení PID-regulátoru. Celý systém je řízen deskou Arduino Mega 2560 z prostředí Matlab/Simulink. Dále je na základě měření provedena identifikace parametrů poddajné soustavy. The thesis deals with the design and preparation of the educational demonstrator flexible system to showcase the PID-controller settings. The entire system is controlled by a board Arduino Mega 2560 from Matlab/Simulink. The parameters of flexible system are identified by measuring.
Collections
- Bakalářské práce - 12105 [223]