Vybrané techniky digitálního marketingu pro software cílený na specifickou skupinu uživatelů
Selected Techniques of Digital Marketing for Specific Consumer Group Oriented Software
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Ehrlich Martin
Supervisor
Vozárová Pavla
Opponent
Vynikarová Dana
Field of study
Informační systémy a managementStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
18102Defended
2016-06-21Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce analyzuje techniky digitálního marketingu v kontextu software zaměřeného na specifickou skupinu uživatelů. Práce je strukturována jako inspirace pro čtenáře a jeho digitální marketingovou kampaň. Analýza efektivních technik se skládá ze tří částí - popisu jednotlivých technik, analýzy výchozích předpokladů podle Ryana a Jonese a případové studie. Provedenou analýzou jsem určil čtyři techniky, které by měly být efektivní pro software zaměřený na specifickou skupinu uživatelů a vystavěl na základě jejich detailního rozboru kampaň pro konkrétní imaginární produkt. Přínosem této práce je určení digitálních marketingových technik, které je efektivní použít pro software zaměřený na specifickou skupinu uživatelů a předání znalostí jak je využívat čtenáři. This thesis analyzes techniques of digital marketing for specific consumer group oriented software. Thesis is conceived as an inspiration for the reader and his digital marketing campaign. Analysis of effective techniques is consisting of three parts - description of all techniques, analysis of initial assumptions by Ryan and Jones and a case study. In the analysis, I've selected four techniques, which should be effective for specific group oriented software and based on them, I've built digital marketing campaign for a specific imaginary product. The main contribution of the thesis is selecting effective digital marketing techniques for specific consumer group oriented software and giving knowledge how to use them to the reader.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]