Analýza, tvorba a spuštění portálu webových rezervací
Analyses, Creating and Launching On-line Reservation Portal
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Polívka Martin
Supervisor
Skoumal Vladislav
Opponent
Pulc Petr
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
18102Defended
2016-06-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá spuštěním projektu webových rezervací, jeho analýzy a analýzy trhu, až po jeho návrh a implementaci. Projekt webového rezervačního systému RS-Online je analyzován a je pro něj zvolena možnost provozu a nabídky klientům. Diplomová práce řeší marketing produktu a jeho nabídku potenciální cílové skupině, analýzu konkurence a nasazení rezervačního systému ve sportovním centru. V závěru jsou představeny možnosti, jak projekt vyvíjet, rozšiřovat o další funkčnost a aplikace, které s rezervačním systémem mohou komunikovat. This thesis describes project of web-based reservation systems, its analysis and analysis of market to design and implementation. The project is analyzed and the way of running the project and client offer is choosen. The thesis deals with product marketing, its offering to target group, analysis of competition and first use in fitness-center. Possibilities of project development and what other applications could be added are shown at the end.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1006]