Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Analysis of the Selected Company´s Competitivness
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Morávková Hana
Supervisor
Toth Daniel
Opponent
Jenšovský Jan
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
32116Defended
2016-06-07Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce "Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku" je navržení opatření pro udržení a případné zvýšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím zvýšení tržního podílu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy konkurenceschopnost, konkurenční výhoda a způsoby jejího měření, typy konkurenčních strategií a způsoby analýzy podnikatelského odvětví. Praktická část se zabývá popisem zkoumaného podniku, jeho strategií a definováním faktorů ovlivňujících jeho tržní podíl. Dále je provedena analýza vlivu daných faktorů na objemy prodejů pomocí statistických metod. V závěru jsou na základě zjištěných výsledků navržena konkrétní opatření pro udržení či zvýšení konkurenceschopnosti podniku. The aim of the diploma theses "Analysis of the Selected Company´s Competitiveness" is to propose actions for preservation or improvement company´s competitiveness by increasing their market share. In the theoretical part of this theses there are definitions of competitiveness, competitive advantage and its measurement, types of competitive strategies and form of business sector analysis. The practical part is focused on the selected company and its strategy, and it describes main factors influencing the company´s market share. The next part is the analysis of the factors and sales volume based on the statistical methods. Based on the results there is the draft measure for preservation or even improvement of company´s competitiveness.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]