Marketingový plán vinotéky
Marketing Plan for the Wine Shop
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Symonová Michaela
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Štěpánek Petr
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
32116Defended
2016-06-06Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce s názvem ,,Marketingový plán vinotéky" je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je zprvu marketingové plánování zasazeno do kontextu marketingového řízení. Následující kapitola již popisuje postup tvorby marketingového plánu včetně všech jeho kroků. Praktická část práce se poté těmito kroky řídí a je zde zpracován marketingový plán pro vinotéku, který bude sloužit vedení podniku. Především je zde analyzováno marketingové prostředí, vyhodnocen vlastní dotazníkový průzkum mezi zákazníky a dále provedena analýza konkurence za pomocí skoring modelu. Následně je provedena analýza SWOT, stanoveny jsou zde také marketingové cíle a strategie k jejich dosažení. Nechybí zde také návrh konkrétních marketingových aktivit včetně časového harmonogramu, rozpočtu a systému kontroly cílů. My Master´s thesis that deals with "Marketing Plan for the Wine Shop" is divided into two parts, both theoretical and practical. The theoretical part is initially marketing planning within the context of marketing management. Next chapter describes the process of creating a marketing plan, including all of its steps. The practical part is then governed by these actions and here is prepared a marketing plan for the Wine Shop, which will serve the management. Above all, there is analyzed a marketing environment, evaluated my own questionnaire survey among customers and also competitor analysis with using scoring model is provided. Then SWOT analysis is provided and also marketing objectives and strategies to achieve them, are set here. There is also a proposal for specific marketing activities, including a timetable, budget and control system of objectives.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...