Vývoj spalovacího motoru a jeho účinnost
The development of internal combustion engine and its effectiveness
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Prouza Petr
Supervisor
First Jiří
Opponent
Řípa Robin
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
16116Defended
2016-01-21Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce řeší veškerá konstrukční řešení a vhodná nastavení pro dosažení co nejvyšší možné účinnosti pístového spalovacího motoru (zážehového a vznětového). Mnoho prostoru je věnováno spalovacímu prostoru, neboť právě v něm se odehrávají nejdůležitější děje celého motoru. Cílem práce je sjednotit veškeré vědění ohledně zvyšování účinnosti. This thesis solves all design and appropriate settings to achieve the highest possible efficiency of the internal combustion engine (petrol and diesel engine). Much space is dedicated to the combustion chamber. The most important parts of the process is happening there. Aim of the thesis is to describe all part of increasing the efficiency of the engine.