Zobrazit minimální záznam

Driving Performance Modelling of Citroën Berlingo Electrique in MATLAB/Simulink



dc.contributor.advisorKošík Michal
dc.contributor.authorBína Martin
dc.date.accessioned2016-06-05T09:43:03Z
dc.date.available2016-06-05T09:43:03Z
dc.date.issued2016-05-26
dc.identifierKOS-587865077005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64821
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o elektromobilech, o typu jejich pohonů, o motorech používaných k jejich pohonu, o jízdních cyklech používaných k jejich modelování a o problematice samotného modelování. Na úvod práce bude krátce představena historie elektromobilů, možnosti a typy jejich pohonů, druhy motorů a systémy pro ukládání energie. V další části budou představeny jízdní cykly používané pro zkoušky automobilů a jejich vlastnosti, poté bude následovat představení elektromobilu určeného k simulování a podrobný popis jednotlivých bloků simulačního prostředí včetně samotného modelu elektromobilu. V poslední části pak bude provedeno vyhodnocení simulace průjezdu jednotlivými jízdními cykly a nakonec porovnání jízdy skutečným vozidlem se simulací.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the electric vehicles, the type of drives, engines used to power them, driving cycles used for the modeling and simulation modeling itself. At the beginning of the work will be briefly introduced the history of electric vehicles, types of drives, types of engines and systems for energy storage. The next section will introduce driving cycles used for testing cars and their parameters, then will be followed by introduction of an electric vehicle selected to simulation and detailed description of each block of simulation environment including an electric model itself. In the last part simulation will be evaluated and then comparing the actual vehicle driving simulation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectElektromobil, simulace, modelování, MATLAB, Simulink, jízdní cykluscze
dc.subjectElectric vehicle, simulation, modeling, MATLAB, Simulink, driving cycleeng
dc.titleModelování jízdních vlastností elektromobilu Citroën Berlingo Electrique v MATLAB/Simulinkcze
dc.titleDriving Performance Modelling of Citroën Berlingo Electrique in MATLAB/Simulinkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDaliba Jan
theses.degree.disciplineElektrické stroje, přístroje a pohonycze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam