Zobrazit minimální záznam

Creating a marketing plan for PrávníAutomat.cz s.r.o.



dc.contributor.advisorRejf Libor
dc.contributor.authorFiala Tomáš
dc.date.accessioned2016-05-13T16:19:50Z
dc.date.available2016-05-13T16:19:50Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-687619927605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64553
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je sestavení a implementace vhodného marketingového plánu pro společnost PrávníAutomat.cz s.r.o. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při tvorbě obecného marketingového plánu a zvolením marketingové strategie. V praktické části je vypracován konkrétní marketingový plán s jeho implementací a vyplývajícími výsledky.cze
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to create a suitable marketing plan for PrávníAutomat.cz s.r.o. company. The theoretical part describes individual steps of creation of marketing plan and choosing the right marketing strategy. Specific marketing plan with its implementiation and following results is elaborated in practical part.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, strategie, plán, internetový marketing, PPCcze
dc.subjectMarketing, strategy, plan, internet marketing, PPCeng
dc.titleTvorba marketingového plánu ve společnosti PrávníAutomat.cz s.r.o.cze
dc.titleCreating a marketing plan for PrávníAutomat.cz s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-09-21
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam