Marketingový mix konkrétního podniku
Marketing mix of a specific company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Motlová Eva
Supervisor
Nováková Lenka
Opponent
Javornická Veronika
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-06-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány pojmy vnitřní prostředí podniku a vnější prostředí podniku, které dělíme na mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou detailně rozebrány jednotlivé položky marketingového mixu - produkt, cena, místo a propagace. Druhá část této práce je praktická, kde jsou poznatky z první, teoretické části,aplikovány do praxe. Je zde zpracována situační analýza vybraného podniku, dále pak jednotlivé složky jeho marketingového mixu a závěrem doporučení na jeho vylepšení. The main aim of this thesis is to analyze and improve marketing mix of a specific company. The first part of this thesis is focused on theoretical background - how to make an initial situational analysis, because it is a very important assumption before making a marketing mix. There are also discussed in very detail items of a marketing mix - product, price, place and promotion. The second part of this thesis works with the theory from the first part - describes and analyzes both situational analysis and four items of marketing mix of chosen company. In the end there are summarized recommendations for improvement of this marketing mix.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1271]