Využití projektů ve výuce odborných předmětů
Use of projects in technical subject teaching
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Pejsarová Monika
Supervisor
Mrázková Kateřina
Opponent
Jenyš Vlastimír
Field of study
Učitelství odborných předmětůStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-06-19Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce si klade za cíl vytvořit varianty zadání projektů do odborných předmětů středních průmyslových škol stavebních na základě analýzy odborné literatury.
První teoretická část definuje projekt z hlediska didaktiky, zdůvodňuje volbu témat navrhovaných projektů a jejich zařazení do RVP a ŠVP vybraných škol. Ukazuje jak postupovat při tvorbě zadání a nabízí možnosti hodnocení.
Druhou praktickou část tvoří zadání tří projektů ve třech variantách, jejich vzorové zpracování a metodika hodnocení projektů včetně návrhu klasifikace. This work aims to establish variants of assignment of projects for subjects taught at secondary technical schools based on the analyse of expertise literature.
The first, theoretical part sets out the term of project from the didactics point of view, gives reasons for the choice of topics of the proposed projects and for their inclusion in General educational programmes at secondary technical schools and School educational programm of the selected schools. This part shows how to proceed in the creation of project assignments and offers the possibilities of their evaluation.
The second, practical part is created by the assignment of three particular projects in three variants, their paradigmatic processing and metodology of their evaluation including a proposal of their classification.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1228]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Integrované řízení projektu pomocí softwaru 4Projects
Author: Všetečková Lucie; Supervisor: Matějka Petr; Opponent: Hromada Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)Diplomová práce se zabývá nástroji pro řízení stavebních projektů. Cílem je zhodnocení softwarové podpory, původně britského systému pro podporu spolupráce 4Projects, dále posouzení možného přínosu implementace, analýza ... -
Projektové řízení pomocí GitHub Projects
Author: Adam Warzel; Supervisor: Gattermayer Josef; Opponent: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Tato práce se zabývá analýzou a testováním nového nástroje na řízení projektů GitHub Projects. Práce popisuje podrobně možnosti nástroje, porovnává jeho funkce s jinými nástroji a popisuje jeho praktické použití při řízení ... -
Voronoiova dláždění a Cut-and-Project množiny
Author: Šubert Eduard; Supervisor: Ambrož Petr; Opponent: Masáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-10)