Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Mouchová Věra
Vedoucí práce
Čekalová Eva
Oponent práce
Úlehlová Barbora
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je analyzovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů. Věnuje se teoretickému zpracování problematiky nákupního chování, charakterizuje typologie spotřebitelů významné pro psychografickou segmentaci trhu a rozebírá nákupní rozhodování a jeho motivaci.
Vlastní výzkumné šetření, které využívá kvalitativní metodologii, se zaměřuje na analýzu reklamní kampaně z pohledu vlivu postojů, motivace a image na nákupní chování spotřebitelů. Zjištěné údaje prokázaly působení postojů k reklamě, působení motivace na různé fáze nákupního rozhodování a vliv skutečné image společnosti na nákupní chování spotřebitelů. The bachelor thesis is focused on analysis of factors affecting consumer buying behavior. The theoretical part deals with consumer buying behavior and related issues, character typology of the consumer which is important for the psychographic market segmentation, consumer shopping decision making and motivation.
The research part of the thesis uses qualitative methodology and analysis a commercial campaign. It explains the influence of consumer attitudes, motivation and brand image on consumer buying behavior. Survey data shows connection between consumers' attitude towards commercial. Motivation of consumers in different stages of shopping decision making and the effect of brand image of a company also play an important role in.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]