(Elektronické) podvádění studentů ve škole
(Electronic) student cheating at school
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matoušek Jan
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Krejčí Pavel
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2016-02-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se věnuje tematice tradičního i elektronického podvádění na vysokých školách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů a rešerší odborné literatury. Empirická část se zabývá studiem postojů studentů různých fakult ČVUT k problematice podvádění a dále zjištění, v jakém rozsahu studenti podvádí a jaké motivace při tom zmiňují. Použit je kvantitativní sběr dat formou dotazníku šířený pomocí sociálních sítí. Bachelor thesis deals with both traditional and electronic cheating at universities. Theoretical part focuses on definition of the main concepts and on the overview of current studies. Empirical part is based on study of CTU students attitudes to the problematics of cheating. Further we wonder how much do students cheat and which issues of motivation do they mention in this case. The quantitative approach to the data mining is introduced via electronical questionnaire shared at social networks.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]