Tvorba marketingového plánu
Marketing plan creation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Grygar Lukáš
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Joudalová Barbora
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2016-02-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a posílení pozice této společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, marketingového plánování a zejména obsahem a tvorbou marketingového plánu. V praktické části jsou poznatky aplikovány prostřednictvím analýz podniku. The topic of this bachelor 's thesis ?Marketing plan creation? is analysis of a current situation of a recently founded company Autodoprava LG s.r.o. and based on this, creation of a marketing plan, that should secure revenues and strengthen its market position. Theoretical part is focusing on a marketing core, marketing planning and, in particular, marketing plan content and creation. In practical part, knowledge is applied through company analyses.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]