Analýza CSR ve vybrané firmě
CSR analysis in company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Malý Jakub
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Kos Miroslav
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-06-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR). Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se autor věnuje vymezení základních pojmů a historii tohoto konceptu. Představeny jsou základní teoretické přístupy, možnosti integrace a komunikace konceptu CSR. Závěrem teoretické části je představena platforma Byznys pro společnost a metodika Standard odpovědná firma. Praktická část představí společnost HOCHTIEF CZ a.s. a její strategii udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti. Prostřednictvím analýzy interních zdrojů firmy, dotazníkového šetření mezi zaměstnanci a rozhovorem s vedoucí útvaru komunikace autor zhodnotí a navrhne možné zlepšení v oblasti společenské odpovědnosti firmy. This bachelor thesis deals with issues of corporate social responsibility (CSR). The work is divided into two parts. In the theoretical part, the autor deals with basic terms and history of this of this concept. Presented are basic theoretical approaches, integration and communication options of CSR. In the conclusion of theoretical part is presented the Byznys pro společnsot platform and Standard odpovědná firma methodic. The practical part introduces the company HOCHTIEF CZ a.s. and its sustainable development and CSR strategy. Through the internal company resources analysis, survey among employees and interview with Communications Manager author evaluates and suggests possible improvements in the area of social responsibility of company.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1228]