Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě
Employer´s communication strategy as a part of personnel marketing in the company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Schmied Pavel
Vedoucí práce
Tureckiová Michaela
Oponent práce
Gangurová Veronika
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici "Product application specialist". V první části jsou definovány teoretická východiska problematiky personálního marketingu a vymezeny pojmy s ní související. Druhá část se věnuje analýze současného stavu personálního marketingu ve firmě. Analýza je postavena na základě dat poskytnutých společností a dotazníkového šetření mezi současnými zaměstnanci provedeného autorem práce. The bachelor thesis is focused on the application of Personnel Marketing on creating a communication strategy in order to obtain suitable candidates for the position of "Product application specialist". The first section defines the theoretical basis of Personnel Marketing. The second section is focused on analysis of the current situation of Personnel Marketing in the company. The analysis is based on data provided by the company and a survey among current employees undertaken by the author of the thesis.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...