Syndrom vyhoření u učitelů střední odborné školy
Teacher burn-out syndrome at contemporary technical professional school
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kubíková Kateřina
Supervisor
Dobrovská Dana
Opponent
Krejčí Pavel
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2016-02-17Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce má dvě části: teoretickou a empirickou. Teoretická část je zaměřena na pojem a charakteristiku syndromu vyhoření, jeho výskyt, příčiny, projevy, diagnostiku a prevenci. Empirická část zjišťuje výskyt BS ve zkoumaném vzorku učitelů prostřednictvím standardizovaného dotazníku. Doplňkovou metodou je rozhovor s těmi z nich, u nichž se syndrom vyhoření vyskytl během jejich praxe. The bachelor thesis consists of a theoretical and empirical part. The theoretical one focuses on the characteristics of Burn-out Syndrome, its incidence, causes, symptoms, diagnosis and prevention. The empirical part works with the method of a standardised questionnaire aiming at BS diagnostics in a group of technical teachers. Additionally, method of interview is used with those teachers, who experienced Burnout Syndrome during their career.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1271]