Maximalizace efektu rekuperačního brzdění
Maximization of Regenerative Braking Effectivity
dc.contributor.advisor | Opava Jaroslav | |
dc.contributor.author | Lednický Denis | |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T09:51:11Z | |
dc.date.available | 2016-05-13T09:51:11Z | |
dc.date.issued | 2014-05-05 | |
dc.identifier | KOS-617420327405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/64105 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce navazuje na předchozí bakalářskou práci z roku 2010 viz [ 1 ], která se zabývala rekuperačním spádovým brzděním. Rozšiřuje analýzu o možnost využití rekuperačního brzdění zastavovacího na elektrizovaných tratích v ČR. Analyzuje elektrizované tratě z hlediska rychlostí, polohy zastávek a sklonových poměrů. Stanovuje celkové množství a složky rekuperované energie vybraných osobních zastávkových vlaků při zastavení. Navrhuje legislativní a technická řešení směřující k dalšímu snížení energetických spotřeb v důsledku rekuperačního brzdění. | cze |
dc.description.abstract | This diploma work builds on previous bachelor work from 2010 viz [ 1 ] that was about regenerative braking on slope. Extends the analyses on use of regenerative braking, when stopping on electrified railways in Czech republic. Analyses electrified railways in term of velocity, position of stations and slant rates. Establishes total offered amount of energy and its parts of selected trains and units. Suggests legislative and technical solutions designed to further reduce of energy consumption due to regenerative braking. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | TSI, ČD, Cargo, CEZ, S+YDC, rekuperace, brzdění, trakční, trať, sklon, energie | cze |
dc.subject | TSI, ČD, Cargo, CEZ, SŽDC, regenerative, braking, tractive, track, slant, energy | eng |
dc.title | Maximalizace efektu rekuperačního brzdění | cze |
dc.title | Maximization of Regenerative Braking Effectivity | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2015-01-13 | |
dc.contributor.referee | Šimek Václav | |
theses.degree.discipline | Management a ekonomika dopravy a telekomunikací | cze |
theses.degree.grantor | ústav logistiky a managementu dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16117 [148]