ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav logistiky a managementu dopravy
  • Diplomové práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav logistiky a managementu dopravy
  • Diplomové práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Maximalizace efektu rekuperačního brzdění

Maximization of Regenerative Braking Effectivity

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Lednický Denis
Vedoucí práce
Opava Jaroslav
Oponent práce
Šimek Václav
Studijní obor
Management a ekonomika dopravy a telekomunikací
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravy
Obhájeno
2015-01-13



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce navazuje na předchozí bakalářskou práci z roku 2010 viz [ 1 ], která se zabývala rekuperačním spádovým brzděním. Rozšiřuje analýzu o možnost využití rekuperačního brzdění zastavovacího na elektrizovaných tratích v ČR. Analyzuje elektrizované tratě z hlediska rychlostí, polohy zastávek a sklonových poměrů. Stanovuje celkové množství a složky rekuperované energie vybraných osobních zastávkových vlaků při zastavení. Navrhuje legislativní a technická řešení směřující k dalšímu snížení energetických spotřeb v důsledku rekuperačního brzdění.
 
This diploma work builds on previous bachelor work from 2010 viz [ 1 ] that was about regenerative braking on slope. Extends the analyses on use of regenerative braking, when stopping on electrified railways in Czech republic. Analyses electrified railways in term of velocity, position of stations and slant rates. Establishes total offered amount of energy and its parts of selected trains and units. Suggests legislative and technical solutions designed to further reduce of energy consumption due to regenerative braking.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/64105
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.967Mb)
PRILOHA (2.168Mb)
PRILOHA (311.3Kb)
POSUDEK (119.2Kb)
POSUDEK (118.4Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16117 [166]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV