Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory
Study of suitable graphical engines for interactive driving simulators
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Culek Jakub
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Smíšek Ondřej
Studijní obor
Automatizace a informatikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůObhájeno
2016-01-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán vývoj počítačové grafiky a princip fungování grafických karet. Dále jsou zde uvedeny technologie tvorby a vylepšování obrazu. Druhá část práce je zaměřena na popis funkcí a vlastností herních enginů. V závěrečné části je uvedeno několik příkladů konkrétních enginů a jejich analýza. The subject of this bachelor thesis "Study of suitable graphical engines for interactive driving simulators" is maping of historical development and current technologies of game engines. In the first part of this thesis is described develompent of computer graphics and function of grahics cards. Furthermore there are described technologies of creating and enhancing images. Second part is about functions and properties of game engines. In the last section are provided some examples of game engines and their analysis.