Výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla
Research of Autonomous Vehicle Dynamic
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Rulc Vojtěch
Supervisor
Kovanda Jan
Opponent
Štefan Radim
Field of study
Bezpečnost dopravních prostředků a cestStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav bezpečnostních technologií a inženýrstvíDefended
2015-06-25Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla. Nejprve analyzuje stav techniky autonomních automobilů a dále popisuje vytváření a aplikaci vybraných algoritmů na dva různé roboty, které slouží jako model vozidla. Nakonec z vývoje a testování algoritmů vyvozuje poznatky, které jsou uplatnitelné při další rozvíjející práci v této oblasti. The diploma thesis focuses on research of the autonomous vehicle dynamics. Firstly, the level of technical equipment of contemporary autonomous vehicles is analysed. Farther on, a description of specific algorithms follows in the thesis. The control systems are intended to be used on two different robots, which simulate a vehicle model . Finally, further conclusions are drawn from the development and experimental tests of the algorithms. The derived knowledge are applicable for the future work and research in this area.