Výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla
Research of Autonomous Vehicle Dynamic
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Rulc Vojtěch
Vedoucí práce
Kovanda Jan
Oponent práce
Štefan Radim
Studijní obor
Bezpečnost dopravních prostředků a cestStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav bezpečnostních technologií a inženýrstvíObhájeno
2015-06-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla. Nejprve analyzuje stav techniky autonomních automobilů a dále popisuje vytváření a aplikaci vybraných algoritmů na dva různé roboty, které slouží jako model vozidla. Nakonec z vývoje a testování algoritmů vyvozuje poznatky, které jsou uplatnitelné při další rozvíjející práci v této oblasti. The diploma thesis focuses on research of the autonomous vehicle dynamics. Firstly, the level of technical equipment of contemporary autonomous vehicles is analysed. Farther on, a description of specific algorithms follows in the thesis. The control systems are intended to be used on two different robots, which simulate a vehicle model . Finally, further conclusions are drawn from the development and experimental tests of the algorithms. The derived knowledge are applicable for the future work and research in this area.