Porovnání zavádění SBAS sestupů na neřízených letištích mezi USA a Evropou
Comparison of Establishing SBAS Approaches at Uncontrolled Airports (USA/Europe)
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Krch Miloslav
Supervisor
Kraus Jakub
Opponent
Šála Jiří
Field of study
Provoz a řízení letecké dopravyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav letecké dopravyDefended
2016-01-19Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce porovnává Evropu a USA v oblasti zavádění nových přístrojových procedur na neřízených letištích a hledá rozdíly užívaných postupů. V práci je popsán současný stav a rozšířenost tohoto létání v USA i v Evropě. V jedné z kapitol je nastíněna potřeba zahustit síť letišť, na které se dá přistát za zhoršeného počasí. Další kapitoly potom uvádějí výhody, ale i současné překážky zavádění těchto procedur a představují typy vzdušných prostorů, které by bylo vhodné kolem neřízených letišť ustanovit. Hlavním přínosem této práce potom je popis amerického systému IFR létání na neřízených letištích a srovnání implementačních a provozních rozdílů mezi USA a Evropou společně s poukázáním na věci, ze kterých by si Evropa měla od USA vzít příklad a naopak, kde by měla jít svou vlastní cestou. The dissertation compares Europe to USA in the area of new instrument procedure implementation at uncontrolled airports and also compares the procedures used around these airports. It describes current situation and level of development in Europe and USA. One of the chapters describes the need in making the network of airports with instrument landing procedure more dense. Other chapters describe current obstructions and advantages of implementing new procedures and mention new types of airspace which can be introduced to protect these kinds of operations. The main contribution of this work is the description of american system of IFR flying at uncontrolled aerodromes along with recommendation which procedures to follow and which not.
Collections
- Diplomové práce - 16121 [552]