Zkvalitnění železničního provozu v úseku Děčín hl. n. - Benešov nad Ploučnicí
Improvement of Railway Operation Between Děčín and Benešov nad Ploučnicí
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Černá Renata
Vedoucí práce
Drábek Michal
Oponent práce
Jacura Martin
Studijní obor
Logistika, technologie a management dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2016-01-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá jednokolejným úsekem Děčín hl. n. - Benešov nad Ploučnicí, který lze z provozního hlediska považovat za omezující. Plánovaný provozní koncept požadovaný objednateli veřejné osobní dopravy není možný z důvodu omezené kapacity železniční dopravní cesty. Předkládaná práce navrhuje výhledová infrastrukturní opatření vyhovující budoucím potřebám jízdního řádu. The thesis deals with a single track railway line section Děčín hl. n. - Benešov nad Ploučnicí which is a bottleneck for the railway traffic. Future traffic concept required by public transport orderers is now impossible due to insufficient capacity of this section. The thesis suggests perspective improvements of railway infrastructure that correspond with future timetable requirements.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]