Neletecké činnosti na letišti Praha
Non-Aviation Activities at Prague Airport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mráz Josef
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Capoušek Ladislav
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2016-01-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce pojednává o neleteckých činnostech na Letišti Praha, které se stávají stále důležitějšími a letiště se musí snažit generovat z nich co nejvíce příjmů. V teoretické části je popsán současný stav a také trendy v oblasti komerčních aktivit. Dále se práce věnuje spokojenosti cestujících na základě dat z dotazníkového šetření. Zpracování těchto dat je následně promítnuto do návrhu na zlepšení služeb a komerčních aktivit na Letišti Praha. Návrh by měl vést k růstu spokojenosti cestujících a ke zvýšení příjmů z neleteckých činností. This thesis deals with non-aviation activities at Prague Airport that have become more important recently and the airport should produce as high revenue as possible. Present conditions and trends in the field of commercial activities are described in the theoretical part. The thesis engages in the satisfaction of passengers based on datas from questionnaires. The transforming of these datas is consecutively seen in suggestions for an improvement of services and commercial activities. Suggestions should lead to a progress in the satisfaction of passengers and to an increase of the revenue from non-aviation activites.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]