Vymezení páteřních linek veřejné dopravy v kraji Vysočina
Identification of Key Public Transport Lines in the Vysočina Region
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Vašíček Rostislav
Supervisor
Janoš Vít
Opponent
Záruba Tomáš
Field of study
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2015-09-17Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá páteřními linkami veřejné dopravy v Kraji Vysočina. Analýzou dojížďky obyvatelstva jsou nalezeny nejvýznamnější přepravní směry. V těchto směrech je navrženo zavedení páteřních linek veřejné dopravy. S ohledem na možnosti infrastruktury je pro každou linku určena vhodná modální volba. Návrh obsahuje též rozmístění taktových uzlů, kde na sebe linky vzájemně navazují. The bachelor thesis deals with key public transport lines in the Vysočina Region. By the analysis of commuting of the population the most significant transportation directions are found. In this directions, implementation of key public transport lines is proposed. With regard to the possibilities of infrastructure, suitable modal choice is identified for each line. Proposal contains also dislocation of the periodic timetable nodes, where the lines are interconnected.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [249]