Analýza poskytovaných služeb z hlediska kvality mezinárodní spediční firmy
Analysis of servises provided by international transport firm in quality's view
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Subbotina Polina
Supervisor
Faifrová Veronika
Opponent
Lutr Martin
Field of study
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2015-09-17Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce na téma Analýza poskytovaných služeb z hlediska kvality mezinárodní spediční firmy je zaměřena na hodnocení z hlediska kvality poskytovaných služeb firmou s. r. o "Venta - Trans Europe" sídlící v Praze. Pozornost je věnována procesům, probíhajícím uvnitř podniku a jejích kvalitě. Cílem práce je analyzovat současnou situaci ve firmě, odhalit případné funkční a procesní nedostatky a navrhnout zlepšení vedoucí ke zvýšení kvality procesů a služeb firmy. The thesis has a topic Analysis of services provided by international transport firm by quality's view and it is focused on evaluation of services by quality's view provided by ltd. "Venta - Trans Europe", which is based in Prague. A goal of the thesis is analysis of current situation in the firm, find possible functional and process defects out and suggest improvements leading to an improvement of quality of processes and services of the firm.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [237]