Návrh postupu a hodnocení modernizace vybrané železniční stanice
Design Procedure and Evaluation of Improvement the Specific Railway Station
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Lemerman Ondřej
Vedoucí práce
Baudyš Karel
Oponent práce
Hartmann Miroslav
Studijní obor
Logistika, technologie a management dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2015-01-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce "Návrh postupu a hodnocení modernizace vybrané železniční stanice" je návrh vhodného postupu prací v oblasti železničního spodku (nástupiště), železničního svršku a vhodných strojů, které byly porovnávány v bakalářské práci "Časová analýza výměny železničního svršku", autor: Ondřej Lemerman. Dále se práce zabývá návrhem harmonogramu prací při zachování provozu, návrhem přístupových cest na nástupiště pro cestující. Součástí práce je i přidání technologie PTH 350 Donelli a její porovnání jak ve stanici, tak na širé trati, což bylo předmětem bakalářské práce. Tato práce obsahuje základní terminologii, která se vztahuje k železničnímu spodku - nástupiště, obsahuje popisy nově použitých strojů (PTH 350 Donelli, UK 25/18, Desec a Gottwald GS 150.14), jejich technologie postupů prací.
Na sestavy strojů s různými pokladači je aplikována již pouze metoda pracovních harmonogramů, protože v bakalářské práci "Časová analýza výměny železničního svršku" bylo prokázáno, že metoda CPM není vhodná pro liniové projekty. Na základě pracovních harmonogramů jsou vypracovány celkové finanční náklady a časová náročnost při realizace projektu ŽST Benešov u Prahy. V této práci je uvažováno, že uvedený projekt ještě nebyl realizován.
Po aplikaci metod se diplomová práce věnuje zhodnocení jednotlivých technologií, jejich vhodnosti pro použití v železničních stanicích a porovnává výsledky, kterých bylo dosaženo v bakalářské práci "Časová analýza výměny železničního svršku". Na základě zjištěných údajů jsou doporučené stroje pro stavební společnost.
Práce obsahuje 64 stránek, včetně 19 obrázků, 21 tabulek, 7 odkazů na literaturu a další informační zdroje a 5 příloh. Subject of "Design procedure and evaluation of improvement the specific railway station" thesis is layout of proper work procedure concerning track substructure (platform), superstructure and adequate machinery (compared in bachelor thesis "Time analysis of track superstructure replacement" by Ondřej Lemerman). Further concerns are layout of the work schedule during while preserving traffic and passenger platform access routes design. Added to thesis is the technology of PTH 350 Donelli and its evaluation both in the station and on the open track (this was part of the bachelor thesis). This thesis contains basic track substructure (platform) terminology, descriptions of newly used machinery (PTH 350 Donelli, UK 25/18, Desec a Gottwald GS 150.14) and its technologies concerning the work procedure.
Since the bachelor thesis "Time analysis of track superstructure replacement" proved CPM method to be unsuited for line projects, only work schedule method is applied to machinery sets with various track layers. Total financial and time costs of ŽST Benešov u Prahy project are based on the work schedules. In frame of the thesis, the said project is considered as not yet executed.
Following method application the thesis concerns with valuation of various technologies, their suitability for use in railway stations and compares results found in "Time analysis of track superstructure replacement" thesis. Manufacturer's machinery recommendation is based on these findings.
Thesis consists of 64 pages, 19 pictures, 21 spreadsheets, 7 references to literature and other sources and 5 attachments.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]