Analýza věrnostních programů aliance SkyTeam
The analysis of loyalty membership in the SkyTeam alliance
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Špírková Lucie
Supervisor
Skolilová Petra
Opponent
Chalupníčková Helena
Field of study
Provoz a řízení letecké dopravyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2015-01-20Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce pojednává o globálních aliancích leteckých společností v návaznosti na věrnostní programy. Uvádí základní principy alianční spolupráce a věrnostních programů. Představuje existující globální aliance leteckých společností se zaměřením na SkyTeam. Zabývá se analýzou věrnostních programů aliance SkyTeam. Soustředí se zejména na podmínky členství a vyplývající výhody. Na základě multikriteriální analýzy vyhodnocuje jednotlivé věrnostní programy včetně jejich bonusových úrovní. Dále hodnotí současný stav aliance SkyTeam a její výhled do budoucnosti. This thesis concerns with global airline alliances in connection with loyalty programs. It refers to basic principles of alliance partnership and loyalty programs. The thesis introduces existing global airline alliances and focuses on SkyTeam. It also deals with the analysis of SkyTeam alliance loyalty programs. It concerns with the membership conditions and related benefits. On the base of multicriterial analysis, it evaluates individual loyalty programs including their bonus tiers. It also evaluates current situation of the SkyTeam alliance and its forecasts.
Collections
- Diplomové práce - 16117 [148]