Modelování nepřímého zážehu v plynovém motoru
Modeling of Indirect Ignition for Gas Fueled Engine
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Chmel Václav
Vedoucí práce
Vávra Jiří
Oponent práce
Škarohlíd Marcel
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2015-08-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V prostředí GT Power sestavte matematický model plynového motoru o vrtání 102 mm a zdvihu 120 mm se zapalovací komůrkou pro nepřímý zážeh. Navrhněte vhodný model spalovacího procesu, proveďte optimalizaci geometrie komůrky. Vytvořte okrajové podmínky pro další navazující výpočty. Odhadněte dopady na energetické parametry motoru v předpokládaném rozsahu otáček a zatížení. In a GT Power compose mathematical model gas engine 102 mm bore and 120 mm stroke spark chamber for indirect firing. Suggest a suitable model of the combustion process, perform the optimization of the geometry of the chamber. Create the boundary conditions for further follow-up calculations. Estimate the impact on the energy parameters of the engine in the expected range of speed and load.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]