Vliv opakovaného zúžení průřezu na proudové charakteristiky
Effect of Multiple Stenosis on Flow Parameters
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Bláha Adam
Vedoucí práce
Kolínský Jan
Oponent práce
Veselý Ondřej
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky tekutin a termodynamikyObhájeno
2015-08-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá vlivem opakovaného zúžení na proudové charakteristiky. Je založena na experimentu, jehož primárním cílem je proměření tlakových ztrát a stanovení ztrátových součinitelů pro vybrané varianty uspořádání opakovaného zúžení. Pro jedno uspořádání experimentu se dále zabývá měřením rychlostních polí a vyhodnocením rychlostních profilů. The work deals with the effect of multiple stenosis on flow parameters. It is based on an experiment whose primary aim is to measure the pressure loss and determination of minor loss coefficient for selected layouts of multiple stenosis. For one experiment configuration also deals with the measurement of velocity fields and evaluation of velocity profiles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12112 [113]