Návrh geometrie potrubního systému pro přívod spalin
Design of Exhaust Ducting System
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kruml Josef
Supervisor
Adamec Josef
Opponent
Kolínský Jan
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav mechaniky tekutin a termodynamikyDefended
2015-08-24Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je stanovit rozložení hmotnostních toků v jednotlivých částech výchozí potrubní sítě a následně upravit její geometrii tak, aby bylo dosaženo rovnoměrného rozdělení hmotnostních toků na výstupech. Řešení, provedené metodou Hardy-Cross, obsahuje vymezení modelu sítě, sestavení výpočtových rovnic a srovnání výsledků původní a nově navržené geometrie. Závěr práce pak zahrnuje i vyjádření vlivu jednotlivých úseků potrubí na velikost tlakových ztrát. The aim of this bachelor thesis is to determine the mass flow distribution in individual parts of default pipe network and then to modify its geometry in order to achieve uniform mass flow distribution at the outlets. The solution gained by Hardy-Cross method includes the system model definition, the equations solving and the comparison of the original with the new geometry. The closing part contains the expression of the pipe sections impact on head losses.
Collections
- Bakalářské práce - 12112 [104]