Měření kotoučových brzd na setrvačníkovém stanovišti
Measurement of Disc Brakes on the Inertia Test Stand
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hujňák Vojtěch
Vedoucí práce
Achtenová Gabriela
Oponent práce
Pakosta Jiří
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2015-08-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá experimentální úlohou zjištění součinitele tření kotoučové brzdy na setrvačníkovém stanovišti umístěném v laboratořích Ústavu automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel na ČVUT v Praze. Základem práce je navržení a provedení změn komponent setrvačníkového stanoviště a jejich integrace do funkčního celku. Dále práce obsahuje detailní popis komponent setrvačníkového stanoviště a schémata jejich zapojení. This bachelor thesis deals with the measurement of the coefficient of friction between a disc brake and a brake pad on the inertia test stand located in the laboratories of the Department of Automotive, Combustion Engine and Railway Engineering at CTU in Prague. The basis of the thesis is to design and make changes to the components of the inertia test stand and their integration into a functional unit. The work also includes a detailed description of the components of the inertia test stand and their connection diagrams.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]