Optimalizace chladícího okruhu čtyřválcového zážehového motoru EA111 1,2TSI z hlediska produkce emisí CO2
Optimization of Engine Cooling System for Spark Ignited Engine EA111 1,2TSI from the Point of View of CO2 Production
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Novák Marcel
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Novotný Jan
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2015-08-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá optimalizací chladicího okruhu čtyřválcového motoru z hlediska produkce emisí CO2. V práci je uveden stručný přehled legislativních požadavků, který souvisí s danou problematikou. Je popsán vývoj chladícího okruhu a popis jednotlivých komponent. Na základě simulací jsou zhodnoceny možnosti snížení produkce emisí CO2. Cílem je přenést opatření z výsledků simulací, provést měření v cyklu NEDC a zhodnotit příspěvek jednotlivých opatření. Práce by měla poskytnout návod pro tvorbu numerického simulačního modelu chladicího okruhu v programu GT-COOL. The thesis deals with the optimization of the cooling circle four-cylinder engine from viewpoint of production of CO2 emission. In the thesis is stating of summary of the legislative requirements, which relates problems. It describes development of the cooling circuit and description of each component. On the basis of the simulations are evaluation possibility for the reduction of production of CO2 emission. The aim is to transfer the actions from the simulation results, perform the measurements in NEDC cycle and evaluate the contribution of individual measures. The thesis should provide instructions for creating a numerical simulation model of the cooling circuit in the GT-Cool program.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]