Webová aplikace pro správu úkolů
Web application for task management
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ketner Jiří
Vedoucí práce
Jiřina Marcel
Oponent práce
Rybola Zdeněk
Studijní obor
Web a multimédiaStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2016-02-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je implementace webové aplikace pro správu úkolů. Byla provedena rešerše pojmu gamifikace a průzkum současných aplikací na trhu. Získané informace byly zužitkovány při tvorbě konceptu vlastní gamifikované aplikace. Ta byla po navržení databáze a vytvoření diagramu nasazení implementována pomocí volně dostupných softwarových nástrojů. Na závěr bylo provedeno několika uživateli testování funkčnosti a uživatelské přívětivosti aplikace. Součástí práce je instalační příručka. The main objective of this Bachelor thesis is the implementation of web application for task management. Recherche of the term gamification and survey of the current applications on the market were made. Obtained information were utilized for the concept creation of own gamified application. It was implemented using freely available software tools after database design and deployment diagram creation. Function and user friendliness testing of the application were made by several users at the end. A part of the work is an installation guide.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]