Webová aplikace pro správu databáze 3D modelů
Web based application for the maintenance of 3D models database
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Silin Nikita
Supervisor
Sloup Jaroslav
Opponent
Vaňko Martin
Field of study
Web a multimediaStudy program
Softwarové technologie a managementInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro správu databází 3D modelů. Architektura systému která je definována jako sada modelů, vytvořena pomoci metodologie, popsane v této prací. Aplikace je rozdělena do několika vrstev. Výsledné modely a vrstvy jsou pak použité k implementací systému. Práce popisuje problémy které vzníkají během vývoje spolu s jejích řešením. Projekt využívá moderní softwarové technologie, ke kterým patří PHP, C++ a WebGL. Součástí práci je uživatelský manual a dokumentace pro správu systému. The purpose of this thesis is to design and implement a web application for managing a database of 3D geometry. Following the methodology defined in this paper, architecture is created for the desired system using a set of models. Additionally, application is split into several layers. Obtained models and layers are then used to implement the system. Revealed problems are described along with their solutions. The technology set includes: PHP, C++ and WebGL. Documentation and user guide are then constructed for the system maintenance.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [432]