ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A case study about implementing a CRM system to a company

A case study about implementing a CRM system to a company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Muradoglu Mehmet Fatih
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Dobiáš Martin
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílemtétopráce je analyzovatproblematiku CRM, vytvořitmetodiku pro pochopení základů řízení vztahů se zákazníky a tuto metodiku ověřit na vybraném zákazníkovi. Práce je rozdělenana 3 části. V první je detailně analyzována a popsána problematika CRM, vedruhé je vytvořena metodika hodnocení smysluplnosti nasazení system CRM a vetřetí je provedeno její praktické ověření. V závěru je provedeno obecné hodnocení problematiky.
 
Aim of this thesis is to create a basis for understanding the fundamentals of Customer Relationship Management, create a methodology for understanding concepts of Customer Relationship and prove the methodology usage on a selected real customer. The thesis is divided into three parts. In the first part, the detailed analysis of the CRM area is described. The second part contains the description of the created methodology that can help to evaluate a reasonability of the CRM usage in any company and the application of this methodology in one real company. Conclusion of the thesis describes general evaluation of the CRM area.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/61765
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.324Mb)
POSUDEK (121.3Kb)
POSUDEK (285.1Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [573]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV