Technicko-ekonomická studie možností aktualizace firemních webových stránek
Feasibility study of corporate web pages
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kopecký Jan
Supervisor
Hronza Radek
Opponent
Náplava Pavel
Field of study
Manažerská informatikaStudy program
Softwarové technologie a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá problematikou optimalizace a aktualizace firemních webových stránek. Ty jsou zdrojem informací pro většinu zákazníků i zaměstnanců. Teoretická část se zabývá historií internetu a jeho vývojem do současné podoby. Další část je věnována webdesignu, problematice SEO, internetové reklamě, nabídce redakčních systémů a jejich použitelnosti v reálném firemním prostředí. V praktické části je provedena analýza skutečného firemního webu reálného zákazníka a k dosažení požadované modernizace internetových stránek jsou využity znalosti uvedené v teoretické části práce. The thesis deals with problems of an optimization and updates of corporate websites. These are sources of information for most of customers as well as employees. The theoretical part describes a history of the internet and its development until its most recent form. The next part is dedicated to web design, the SEO issues, advertisement on the internet, and to the evaluation of content management systems and their applicability in the real corporate environment. In the practical part there is an analysis of a real corporate website carried out. The findings from the theoretical part were used in the practical one to achieve the modernization demanded.
Collections
- Bakalářské práce - 13116 [519]