Zobrazit minimální záznam

Motivational Factors Affecting Customer Behavior in E-commerce



dc.contributor.advisorRojkovičová Veronika
dc.contributor.authorBencúr Juraj
dc.date.accessioned2015-05-28T09:53:07Z
dc.date.available2015-05-28T09:53:07Z
dc.identifierKOS-503583153205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61452
dc.description.abstractPráce popisuje optimalizaci konverzního poměru jako cyklický systematický proces analýzy, návrhu řešení, provedení a vyhodnocení experimentů na webové stránce. Zaměřuje se na současné možnosti webové analytiky pro poznání zákazníků a jejich chování na webové stránce a pro nalezení problematických míst na webu. Práce popisuje možné zdroje pro návrh řešení a metodu A/B testování. Případová studie popisuje praktické využití těchto znalostí k optimalizaci konverzního poměru e-shopu.cze
dc.description.abstractThis work describes the conversion rate optimization as a cyclical systematical process of analysis, solution design, executing and evaluating of experiments on a website. It is focused on current possibilites of web analytics for knowing the customers and their behaviour on a website, and for finding problem spots on the website. The work describes several sources for solution design and the method of A/B testing. A case study represents a practical usage of this knowledge to optimize conversion rate of an ecommerce website.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectOptimalizace konverzního poměru, A/B testování, CRO, motivace v online prostředí, webová analytika, ecommercecze
dc.titleMotivační faktory nákupního chování v online prostředícze
dc.titleMotivational Factors Affecting Customer Behavior in E-commerceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeČervenka Petr
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam