Mezinárodní marketing při prodeji lékařských terapeutických přístrojů v Evropě
International marketing and sale of medical therapeutic devices in Europe
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petráš Radim
Supervisor
Dobiáš Martin
Opponent
Firešová Michaela
Field of study
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudy program
Elektrotechnika, energetika a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce řeší problematiku prodeje zdravotnického terapeutického zřízení na německý trh. Cílem této práce je provést analýzu německého trhu podle teoretických základů obsažených v úvodní části práce. Zaměřil jsem se zejména na vnímání značky na trhu. A možnostech vytvoření po poptávky po přístroji. Problematika byla vyřešena na základě dotazníkového šetření mezi lékaři jednotlivých klinik v Německu. Toto šetření poskytlo velmi mnoho informací, které nebylo možné získat jiným způsobem. Dále byly použity vybrané části SWOT analýzy pro pochopení vnějších vlivů trhu. Na základě těchto kroků bylo zjištěno velmi nízké povědomí o značce a zároveň velká obsazenost trhu konkurenční společností. Přínos této práce spočívá právě v pochopení trhu a doporučení budoucích kroku pro firmu prodávající zařízení a pochopení problematiky elektrokonvulzivní terapie v Německu pro čtenáře. Poslední kapitola se zabývá navržením marketingové strategie za pomocí jednotlivých částí marketingového mixu. This thesis addresses the issue of the sale of medical therapeutic device up the German market. The aim of this study is to analyze the German market based on the theoretical foundations contained in the introductory part. I've focused on brand perception in the market. A making options of demand for the device. The issue was resolved on the basis of a questionnaire survey among physicians individual at clinics in Germany. This survey provided a great deal of information that could not be obtained any other way. Other chapters use selected parts of a SWOT analysis to understand the externalities of the market. On the basis of these steps it was found very low brand awareness and market availability while large competitor. The contribution of this work consists precisely in understanding the market, and recommendations for future step for a company selling equipment and understanding of electroconvulsive therapy in Germany for readers. The last chapter deals with designing marketing strategies through various parts of the marketing mix.
Collections
- Diplomové práce - 13116 [557]