Skripty pro tvorbu animační kostry
Scripts for animation rig creation
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Smetana Radek | |
dc.date.accessioned | 2015-03-16T15:33:08Z | |
dc.date.available | 2015-03-16T15:33:08Z | |
dc.identifier | KOS-567805706905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/61159 | |
dc.description.abstract | Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře s tím, jak vytvořit systém, který rigging dokáže usnadnit. Dále popisuje fungování aplikace Autodesk Maya v návaznosti na tuto problematiku a předkládá konkrétní úlohy a řešení, která jsou do hloubky rozebírána. V závěru všechny výsledky testuje, hodnotí a předkládá názor na zmíněné překážky, které se při implementaci vyskytly. Druhou částí práce je podrobný návod, který popisuje na konkrétních konfiguracích a programech proces získání a aplikace dat ze systému motion capture. Díky němu je možné, aby se i nezkušený uživatel v programech zorientoval a celým procesem od počátku do konce úspěšně prošel. | cze |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the preparation of computer model for animation. This process, also known as rigging, is present during creation of most of computer effects. The aim of the thesis is to explain, how to create a system that can simplify the process of rigging. Furthermore, it describes functioning of Autodesk Maya application and covers specific issues and solutions related to this topic. In conclusion all the results are tested; assessed and special attention is given to obstacles which may occur during the implementation. Second part of the thesis contains a detailed guide, which describes a process of obtaining and application of motion capture system data. This is demonstrated on specific configurations and programs. Thanks to the guide it is easy even for an inexperienced user to orientate in the process. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | rigging, Autodesk Maya, animace, animační kostra, motion capture, návod, skripty, python, mel | cze |
dc.title | Skripty pro tvorbu animační kostry | cze |
dc.title | Scripts for animation rig creation | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2015-01-20 | |
dc.contributor.referee | Berka Roman | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika a interakce | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [396]