ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba her pro systém biofeedbackové terapie

Games for biofeedback therapy system

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Sokolsky Nikita
Vedoucí práce
Vavrečka Michal
Oponent práce
Novák Daniel
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Softwarové technologie a management
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů
Obhájeno
2015-01-27



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Daná bakalařská práce zabýva se tvořbou zpetnovázebních her zá učely terapie. Hry jsou součastí existujicího neurofeedbackového software vytvořeneho skupinou BioDat. Cílem her bylo dosahnout zřetelneho vizualního a zvukoveho feedbacku na základe mozkových vln. Práce obsahuje rešerše teoretické strány neurofeedbacku, popís vytvořených her a jejích implementace.
 
This bachelor thesis is concerned with the creation of biofeedback games for therapy purposes. The games are built on top of an existing software project developed for the purposes of Neurofeedback created by BioDat Group. The games present clear visual and audio stimuli to the user. This thesis describes the theoretical research behind neurofeedback therapy as well as a description of the created games and their implementation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/61119
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.160Mb)
POSUDEK (540.5Kb)
POSUDEK (566.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1229]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV