Nové trendy v marketingu s využitím informačních technologií
New Trends in Marketing with usage of Information Technologies
Typ dokumentu
bakalářská práceAutor
Kofránek Tomáš
Vedoucí práce
Dobiáš Martin
Oponent práce
Kopřiva Petr
Studijní obor
Manažerská informatika (bakalářský)Studijní program
Softwarové technologie a managementInstituce přidělující hodnost
Fakulta elektrotechnickáObhájeno
2011-02-01 00:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 13116 [522]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: