Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s.
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
Marketingová strategie Domova pro seniory Háje, Marketing Strategy Of Retirement Home Háje
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce ...
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B, Marketing Strategy Analysis of BTL Healthcare Technologies in the B2B Market
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení ...
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o., Marketing Strategy of the Agat Company
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
Marketingová strategie realitní kanceláře, Marketing Strategy of Real Estate Agency
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ...
Marketingová analýza start-up firmy, Marketing Analysis of a Startup Company
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ...
Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu, Proposal for a Marketing Communication Strategy of a Selected Sports Club
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ...
Analýza marketingu vybrané technologické firmy, Marketing Analysis of a Selected Technological Company
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Hřebík František (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do ...