Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "B2C"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ... -
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ... -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Hradský Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ...