Zobrazují se záznamy 1-20 z 432

    • Vizualizace aktuálního stavu výrobní linky 

      Autor: Natálie Kaslová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bauer Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace, která bude vizualizovat aktuální stav výrobní linky ve společnosti Daikin. Je zde představena logiky linky a proces výroby klimatizačních jednotek, které jsou potřeba ...
    • VR pro ležící pacienty 

      Autor: Kryštof Havlík; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zabývá vytvářením aplikace ve virtuální realitě pro starší ležící pacienty za účelem relaxace. Věnuje se problematice vycházející ze zdravotního stavu pacientů a jejich polohy v leže při používání aplikace. ...
    • Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku 

      Autor: Matěj Zeman; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Cílem semestrálního projektu je navrhnout craftovací hru s důrazem na systém virtuální ekonomiky.
    • Testování užitečnosti nástroje pro výuku transformací 

      Autor: Jiří Boček; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Program Interactive Tool for Teaching Transformations (I3T) byl vytvořen s cílem pomoci studentům porozumět transformacím využívaným v počítačové grafice. Práce se zaměřuje na otestování užitečnosti zmiňovaného programu a ...
    • Procedurální generování vln na vodní hladině 

      Autor: Viktor Shubert; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu různých metod simulace vodní plochy a implementaci jedné z nich. Začíná teoretickým porovnáním různých způsobů simulace vody, zhodnocením jejich výhod a nevýhod. Vybraná metoda je potom ...
    • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

      Autor: Vladimíra Potočeková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ...
    • Integrace simulátoru dronů v Unreal Enginu 5 

      Autor: Jan Hrnčíř; Vedoucí práce: Pěnička Robert; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá spojením plně autonomního simulačního systému dronů skupiny Multirobotických systémů (MRS) s herním enginem Unreal Engine 5 (UE5) a navržením virtuálních prostředí vhodných pro testování algoritmů ...
    • Úniková hra s rozšířenou realitou 

      Autor: Peter Vataščin; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      V této bakalářské práci je popsán postup vytváření únikové hry pro více hráčů v rozšířené realitě. Nejprve jsou porovnány podobné existující hry. Dále jsou analyzovány vývojářské nástroje pro tvorbu her s rozšířenou realitou ...
    • Generátor stránek herních projektů předmětů 

      Autor: Antonín Plevač; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Cílem této práce je navrhnout a vytvořit generátor webových stránek prezentujících herní projekty studentů. Generátor je napsán v jazyce Python a používá technologií HTML, CSS, JavaScript a JSON. Práce se skládá z analýzy ...
    • Edukativní počítačová hra 

      Autor: Dušan Jánsky; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubík Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      The main aim of this thesis is to develop game mechanics for an educational game project targeted at children aged 10-15, focusing on internet safety, awareness of scams, and cyberbullying. The game is fundamentally ...
    • Optimalizace portoflia heuristik pro optimalni planovani 

      Autor: Daniel Žampach; Vedoucí práce: Pevný Tomáš; Oponent práce: Trunda Otakar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Nalezení optimálního řešení plánovacího problému může trvat velmi dlouho. Z tohoto důvodu je potřeba prohledávat stavový prostor problému efektivně. Jednou z osvědčených možností je A* plánovač, jehož účinnost je přímo ...
    • Interaktivní seznámení s vývojem her 

      Autor: Vojtěch Linha; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato bakalářská práce představuje interaktivní webovou aplikaci, která uživatele provede procesem vývoje her. Aplikace je navržena pro laickou veřejnost a je doplněna o příklady z české herní scény. Testování s uživateli ...
    • VR pro vyšetření genetické degenerativní oční vady 

      Autor: Jiří Šašek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      V této práci jsem se zabýval problematikou dědičných degenerativních poruch sítnice a využití virtuální reality pro testování úspěšnosti léčby genovou terapií. Nejprve jsem popsal proces fototransdukce, který bývá těmito ...
    • Řešení zobecněných n-hráčových her typu poslední stojící muž s praktickou implementací zjednodušené hry Ultimátní Válečnícy: Kmenový Rachot 

      Autor: Michal Vonášek; Vedoucí práce: Milec David; Oponent práce: Mrkos Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zabývá strategiemi v obecných truelech. V první části rozebírá typy truelů a dosavadní zjištěné informace o nich. Nejprve probírá uniformní truely a následně také jejich zobecnění na gruely. v druhé části pak ...
    • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

      Autor: Jan Blahoš; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
    • Využití metody regularizace odměn ve hrách s neúplnou informací 

      Autor: Tomáš Holeček; Vedoucí práce: Kubíček Ondřej; Oponent práce: Grus Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Regularizace odměn se ukázala jako užitečná technika pro algoritmy posilovaného učení určené k řešení her s neúplnou informací. Jeden takový algoritmus používající tuto techniku je nedávno vyvinutý algoritmus Regularizovaná ...
    • Digitální reprezentace interiérů budov pro osoby se zrakovým postižením 

      Autor: Hanna Hliavitskaya; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Pro osoby se zrakovým postižením (ZP) je výhodné studovat prostředí před jeho návštěvou. Pro tuto skupinu je důležité získat prostorové znalosti, tzv. kognitivní mapu, aby se mohly efektivně a samostatně orientovat. Prvním ...
    • Modulární syntéza pomocí softwaru Pure Data ve VR 

      Autor: Ondřej Pelikán; Vedoucí práce: Slabý Ondřej; Oponent práce: Havlík Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Hlavním tématem této práce je integrace Pure Data patchů do virtuální reality pomocí Unreal Enginu a LibPD. Výsledkem je aplikace spustitelná v operačním systému Windows propojeným s platformou Oculus Quest. Uživatel v ...
    • Generování jeskynních systémů 

      Autor: Martin Douda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato bakalářská práce představuje nástroj pro procedurální generování jeskynních systémů za použití algoritmu pro nejkratší cestu, algoritmu Primitive Sweeping, algoritmu Marching Cubes a dalších algoritmů z počítačové ...
    • Webové aplikace běžící na straně klienta pro podporu výuky barevných modelů 

      Autor: Jan Tychtl; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Barvy jsou součástí našeho každodenního života, ale jak vlastně takové barvy vnímáme a jak správně vysvětlit rozdíly mezi nimi? V této bakalářské práci se budu snažit vytvořit webovou aplikaci pro podporu výuky barevných ...