Poslední příspěvky

  • Anotace viditelnosti objektů scény podle trajektorie kamery 

    Autor: Martina Muroňová; Vedoucí práce: Sivák Filip; Oponent práce: Bittner Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    Tato bakalářská práce vyvíjí metodu pro trvalou detekci oblastí viditelných kamerami ve virtuálních scénách, což vyústilo ve vývoj pluginu pro editor Unreal Engine 5.3. Tento plugin v reálném čase označuje a vizualizuje ...
  • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

    Autor: Jan Blahoš; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
  • Interaktivní hmatové mapy podlaží pro osoby se zrakovým postižením 

    Autor: Zuzana Slaninová; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Slavík Pavel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    V této práci se věnujeme hmatovým a interaktivním hmatovým mapám, a také jejich prvkům. Pro začátek analyzujeme cílovou skupinu osob se zrakovým postižením. Dále jsme zkoumali aktuálně vyvinuté a používané metody pro tvorbu ...
  • Navigace v prostorách ČVUT FEL 

    Autor: Tomáš Farkaš; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou navigace v budovách a návrhem nového systému značení v prostorách ČVUT FEL. Empirické pozorování ukázalo, že navigační cedule nejsou používané a studenti prvních ročníků nebo ...
  • Simulace vodopádů 

    Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
    Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod ...
  • Vizualizace aktuálního stavu výrobní linky 

    Autor: Natálie Kaslová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bauer Václav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace, která bude vizualizovat aktuální stav výrobní linky ve společnosti Daikin. Je zde představena logiky linky a proces výroby klimatizačních jednotek, které jsou potřeba ...
  • VR pro ležící pacienty 

    Autor: Kryštof Havlík; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Tato práce se zabývá vytvářením aplikace ve virtuální realitě pro starší ležící pacienty za účelem relaxace. Věnuje se problematice vycházející ze zdravotního stavu pacientů a jejich polohy v leže při používání aplikace. ...
  • Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku 

    Autor: Matěj Zeman; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Cílem semestrálního projektu je navrhnout craftovací hru s důrazem na systém virtuální ekonomiky.
  • UX návrh anotačního nástroje lékařských obrazových dat pro aplikace AI 

    Autor: Miroslav Müller; Vedoucí práce: Benešová Vanda; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Vývoj aplikací umělé inteligence (AI) v radiologii, konkrétně pro segmentaci 3D snímků z MRI/CT skenů, vyžaduje přesně anotované datasety. Úkol anotace radiologických dat obvykle připadá na lékařské specialisty, jejichž ...
  • Testování užitečnosti nástroje pro výuku transformací 

    Autor: Jiří Boček; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Program Interactive Tool for Teaching Transformations (I3T) byl vytvořen s cílem pomoci studentům porozumět transformacím využívaným v počítačové grafice. Práce se zaměřuje na otestování užitečnosti zmiňovaného programu a ...
  • Optimalizace scény pro RTX 

    Autor: Tomáš Bilák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Ray tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX ...
  • Procedurální generování vln na vodní hladině 

    Autor: Viktor Shubert; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
    Tato práce se zaměřuje na analýzu různých metod simulace vodní plochy a implementaci jedné z nich. Začíná teoretickým porovnáním různých způsobů simulace vody, zhodnocením jejich výhod a nevýhod. Vybraná metoda je potom ...
  • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

    Autor: Vladimíra Potočeková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
    Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ...
  • Integrace simulátoru dronů v Unreal Enginu 5 

    Autor: Jan Hrnčíř; Vedoucí práce: Pěnička Robert; Oponent práce: Sedláček David
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Bakalářská práce se zabývá spojením plně autonomního simulačního systému dronů skupiny Multirobotických systémů (MRS) s herním enginem Unreal Engine 5 (UE5) a navržením virtuálních prostředí vhodných pro testování algoritmů ...
  • Sbírka znovupoužitelných Nuxt komponent 

    Autor: Vojtěch Moravec; Vedoucí práce: Malec Oldřich; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj sbírky znovupoužitelných komponent pro webové aplikace využívající framework Nuxt. Cílem je vytvořit kolekci komponent, které zjednoduší začátek vývoje a zároveň budou jednoduše ...
  • Interaktivní aplikace využívající pohybová data pro analýzu pohybového aparátu jedince 

    Autor: Barbora Koudelková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
    Tato diplomová práce zkoumá převedení současných metod pro zachytávání pohybu bez snímačů (markerů) a principů gamifikace v pediatrické fyzioterapii a ergoterapii do moderní doby počítačového věku. Cílem výzkumu je zjednodušit ...
  • Televize s dvěma obrazovými výstupy 

    Autor: Gabriela Havranová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
    So stále rastúcou popularitou používania dotykových zariadení sa poskytuje zaujímavá príležitosť na preskúmanie možností využitia takýchto zariadení v kontexte ovládania televízie. Táto práca skúma vhodnosť a používateľský ...
  • Úniková hra s rozšířenou realitou 

    Autor: Peter Vataščin; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    V této bakalářské práci je popsán postup vytváření únikové hry pro více hráčů v rozšířené realitě. Nejprve jsou porovnány podobné existující hry. Dále jsou analyzovány vývojářské nástroje pro tvorbu her s rozšířenou realitou ...
  • Generátor stránek herních projektů předmětů 

    Autor: Antonín Plevač; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
    Cílem této práce je navrhnout a vytvořit generátor webových stránek prezentujících herní projekty studentů. Generátor je napsán v jazyce Python a používá technologií HTML, CSS, JavaScript a JSON. Práce se skládá z analýzy ...
  • Vizualizace průchodu studiem na Univerzitě 

    Autor: Adam Shorný; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Diplomová práce se zabývá problematikou dostupnosti informací o studijním programu "Softwarové inženýrství a technologie" na FEL ČVUT. Studenti v současné době mohou získávat tyto informace zejména z webů fakulty, případně ...

Zobrazit další